Kedy je politický marketing morálne zlý? Potrebuje pravda vôbec nejaký marketing? Zlyhávajú zástancovia konzervatívnych hodnôt, ak na konzervatívnom Slovensku nevedia vyhrať voľby?

Silu marketingu v rukách politikov a politických strán sme v posledných mesiacoch mohli  priam ukážkovo sledovať najmä počas prezidentskej kampane. To, že niekedy stojí len na tenkej etickej hrane, sme videli takisto.

V diskusii chceme pátrať po tom, kde propagácia politickej myšlienky prekračuje hranice morálky a stáva sa manipuláciou. Zaujíma nás, ako umenie politického marketingu využívajú zástanci konzervatívnych myšlienok a ako môže slúžiť pravde.

Analytik, novinár a politický marketér známeho blogu Vrtieť psom bude diskutovať s riaditeľom najväčšej “watchdog” organizácie pre korupciu a politickú transparentnosť na Slovensku. Podujatie moderuje Jozef Majchrák.
Michal Hlaváč

Michal Hlaváč

Michal Hlaváč začal pôsobiť v žurnalistike od roku 1996 v regionálnych médiách Nový život Turca a Televízii Turiec. V roku 1997 bol externým regionálnym redaktorom denníka Sme. Od roku 2000 pracoval v Tlačovej agentúre Slovenskej republiky ako redaktor domáceho spravodajstva. V roku 2003 sa stal vedúcim domácej redakcie a o rok neskôr zástupcom šéfredaktora. Od augusta 2008 bol šéfredaktorom spravodajského servera Aktuálne.sk. Dnes pôsobí v projekte Škola politického marketingu - Vrtieť psom.
Gabriel Šípoš

Gabriel Šípoš

Gabriel Šípoš je od roku 2009 riaditeľom Transparency International. Vyštudoval ekonómiu a politológiu na Stredoeurópskej univerzite (CEU) v Budapešti (1996-99), a žurnalistiku na Academia Istropolitana Nova v Bratislave (2000/2001). Od roku 2001 pracoval ako analytik v inštitúte INEKO, predovšetkým na projekte zlepšovania profesionality a etiky médií – blogu Slovak Press Watch.